Klantenservice

Klantenservice – Theperfectstore.nl

Bij Theperfectstore.nl staat klanttevredenheid voorop. We doen ons uiterste best om je een fijne winkelervaring te bieden. Hieronder lees je wat je van onze service mag verwachten:

1. Klantenservice

  • Je kunt ons bereiken via e-mail op info@theperfectstore.nl. We reageren doorgaans binnen 24 uur op werkdagen.

  • Heb je een vraag over je bestelling, productinformatie of levering? We helpen je graag!

2. Productinformatie

  • We doen ons best om alle producten duidelijk en eerlijk te beschrijven met foto's en informatie.

  • Houd er rekening mee dat kleuren iets kunnen afwijken, afhankelijk van je beeldscherminstellingen.

3. Beschikbaarheid en voorraad

  • Producten die op voorraad zijn, worden binnen 1-3 werkdagen verzonden.

  • Mocht een artikel onverwachts niet meer beschikbaar zijn, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om een oplossing te bieden (bijvoorbeeld vervanging, later leveren of volledige terugbetaling).

4. Levering

  • We verzenden via betrouwbare pakketdiensten binnen Nederland en naar België en Duitsland.

  • Tijdens drukkere periodes kan de levertijd iets langer zijn, maar we doen er alles aan om jouw bestelling op tijd te bezorgen.

5. Retourneren en terugbetaling

  • Zie ons retour- en terugbetalingsbeleid voor alle details.

  • We zorgen voor een snelle en eerlijke afhandeling van retouren.

6. Garantie

  • Heb je een product ontvangen dat beschadigd is of niet goed functioneert? Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op. We zoeken samen naar een passende oplossing (vervanging, herstel of terugbetaling).

7. Aansprakelijkheid

  • We zijn niet aansprakelijk voor indirecte schade, verkeerd gebruik van producten of schade ontstaan tijdens retourzendingen die niet verzekerd of goed verpakt zijn.

 

Theperfectstore.nl